“Met een deelscootmobiel vrijheid en mobiliteit creëren

Dingen over onszelf roepen zit niet echt in ons DNA, maar we zijn wel enorm trots op onze deelscootmobiel. Daarom kunnen wij niet wachten om je er meer over te vertellen. We gaan het je niet alleen vertellen. We laten het ook zien 😊

We beginnen met een video van mevrouw Martijnse om de impact van onze oplossing te begrijpen. In de tweede video nemen Emiel (Teamlead Business Apps bij VTM) en Tom (WMO-consulent en projectleider mobiliteit bij Rogplus) je mee in de werking van het reserveringssysteem. 

"Ik ben niet meer afhankelijk van een ander" - mevrouw Martijnse

"Omdat ik niet mobiel was, kon ik nergens naartoe en was ik afhankelijk van de rollator. Dit was niet ideaal, omdat ik om de paar minuten moest zitten om bij te komen."

"Sinds het reserveringsmodel van de deelscootmobiel is geïntroduceerd, kan ik weer naar de stad, boodschappen doen en naar vriendinnen. Ik ben niet meer afhankelijk en ik ervaar een gevoel van vrijheid."

prichter en directeur van Avant sanare Domien Theuvenet 3

"In één lancering hebben we een wachtrij van 2 jaar opgelost." - Tom Ernst

"Dankzij ons initiatief kunnen mensen nu mobiliteit ervaren zonder afhankelijk te zijn. Met één reservering krijgen ze toegang tot hoogwaardige scootmobielen via ons gebruiksvriendelijke platform."

"De samenwerking met VTM was heel erg goed! Het was een hele prettige partner om mee samen te werken. Ik ben heel trots op het eindresultaat.”

prichter en directeur van Avant sanare Domien Theuvenet 6

3 Grootste voordelen

  • Meer mensen sneller mobiel

Het stallingsprobleem voor scootmobielen groeit. Doordat we steeds ouder worden met ze alle neemt de vraag naar scootmobielen toe, terwijl de levertijd langer wordt door personeelstekorten. Delen van scootmobielen en stallingen kan helpen om meer mensen sneller mobiel te maken.

  • Veilige flats

In flats ontbreekt vaak voldoende stallingsruimte voor scootmobielen. Hierdoor staan ze vaak onveilig in de centrale hal of achter trappen. Door scootmobielen te delen, kunnen ze efficiënter worden gestald en dragen ze bij aan veiligere flats.

  • Goed voor het milieu en de portemonnee

Mensen rijden gemiddeld vijftien kilometer per week met hun scootmobiel. Als je deze deelt met anderen, hoeven er minder nieuwe gemaakt/gekocht te worden. Een nieuwe scootmobiel kost minimaal € 2.500. Met ons reserveringssysteem kunnen we precies zien waar en hoeveel scootmobielen nodig zijn. Bovendien hoeven we minder privé-bergingen aan te passen, wat gemiddeld € 3.000 kost. Het delen van scootmobielen is dus goed voor het milieu en de portemonnee.

Klik hier om naar de FAQ-pagina te gaan van de deelscootmobiel

Heb je nog vragen? 

Vul het onderstaande contactformulier in en Emiel neemt vrijblijvend contact met je op. 

* verplichte velden